Levering wijzigen/annuleren

Wilt u uw levering wijzigen of annuleren? Dit is alleen mogelijk als u nog geen orderbevestiging heeft gekregen. Is de order bevestigd en heeft u hierover een email ontvangen? Dan is het niet mogelijk om de levering te annuleren of te wijzigen. U kunt dan alleen de levering weigeren aan de deur, of de order naar ons terugsturen. Dit kan via het online retourformulier die u hier kunt vinden.

Order (nog) niet ontvangen

Heeft u uw order nog niet ontvangen, of weet u niet waar uw order is? Dan zouden we u eerst willen adviseren om de volgende stappen te ondernemen.

  1. Bekijk uw Track & Trace nummer.
  2. Bekijk of uw bezorgadres klopt. Wij gebruiken exact dezelfde gegevens die u invult bij het bezorgadres.
  3. Bekijk uw mail. Het komt soms voor dat uw pakketje wat vertraging heeft opgelopen. U krijgt hier altijd een email over.

Heeft u bovenstaande stappen gevolgd en komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice door hier te klikken.