Retourvoorwaarden

Toch niet tevreden met het product of heeft u artikelen die defect zijn? Binnen 14 dagen na ontvangst heeft u de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen. 

  1. Allereerst vult u onderstaande formulier in.
  2. Pak de producten in originele staat en verpakking in een verzenddoos. Plaats het ingevulde retourformulier in de doos. Plak het retourlabel duidelijk en leesbaar op de verzenddoos. Let op: als dit niet het geval is, kan er vertraging ontstaan in het verwerken van uw retour en potentieel leiden tot een niet-acceptatie.
  3. Lever het pakket in bij een depot of plan een ophaalafspraak in bij uw verzend koerier. Bewaar het verzendbewijs goed, omdat wij hierom kunnen vragen wanneer een pakketje kwijt is geraakt. Zonder verzendbewijs kunnen we geen retour verwerken.

Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?

Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over. 

Wat krijg je terug?

Dit is afhankelijk van de uw klacht. Als uw product uit ontevredenheid wordt teruggestuurd (kwaliteit, kapot tijdens transport), dan krijgt u uw volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, teruggestort. Let op: op originele schermen van Samsung (Service Packs) zit geen garantie. Hierover kan ook géén herroepingsrecht gedaan worden.

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag? 

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met uw op. 

Kosten voor het retour sturen 

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

Retourformulier