[vc_row css=”.vc_custom_1625818003503{margin-top: 70px !important;margin-bottom: 75px !important;}”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_custom_heading text=”Veel gestelde vragen” font_container=”tag:h2|font_size:35|text_align:center|color:%23222222|line_height:41px” use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space][vc_tta_accordion active_section=”1″ el_class=”angro–accordion”][vc_tta_section i_position=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-box-open” add_icon=”true” title=”Hoe plaats ik een bestelling?” tab_id=”section1″][vc_column_text]Een bestelling kunt u als volgt plaatsen:

  1. Allereerst dient u een account te maken. Het is belangrijk om te weten dat u uw bedrijfsgegevens volledig, eerlijk en foutloos dient op te leveren.
  2. Nadat u uw account hebt aangemaakt, wordt u account onder ‘review’ geplaats. Dit betekent dat wij een extra check doen, om te kijken of u in aanmerking komt voor een account bij Dutch Mobile Parts.
  3. Zodra uw account goedgekeurd is, kunt u inloggen met uw opgegeven inloggegevens en kunt u een bestelling plaatsen.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_position=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-user-circle” add_icon=”true” title=”Hoe maak ik een account?” tab_id=”section2″][vc_column_text]U kunt rechts bovenin een account aanmaken bij ‘Inloggen’.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_position=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-cash-register” add_icon=”true” title=”Hoe kan ik betalen?” tab_id=”section3″][vc_column_text]U kunt op verschillende manier betalen. Hiervoor kunt u onze informatiepagina over betalingen raadplegen, door hier te klikken: Betalen & Facturatie pagina. [/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_position=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-universal-access” add_icon=”true” title=”Kan ik alleen bestellen bij Dutch Mobile Parts met een account?” tab_id=”section4″][vc_column_text]Het is niet mogelijk om bij Dutch Mobile Parts een bestelling te plaatsen zonder een geverifieerde account. Wij verkopen uitsluitend aan zakelijke klanten van Dutch Mobile Parts en onze producten zijn niet af te nemen zonder een KVK en BTW nummer.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_position=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-hands-helping” add_icon=”true” title=”Kan ik een zakelijke account van iemand anders gebruiken om een bestelling te plaatsen?” tab_id=”section5″][vc_column_text]Het is absoluut verboden en niet toegestaan om een account te gebruiken van een andere zakelijk klant van Dutch Mobile Parts. Onze IT-afdeling houdt dit in de gaten en monitort iedere inlogpoging. Zodra wij afwijkende inlogpogingen zien, zullen we hier direct tegenop treden met gepaste juridische maatregelen.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_position=”right” i_icon_fontawesome=”far fa-question-circle” add_icon=”true” title=”Ik heb een bestelling geplaatst, maar er is iets fout gegaan. Hoe kan ik geholpen worden?” tab_id=”section6″][vc_column_text]Als er iets fout is gegaan bij uw bestelling, kunt u direct contact opnemen met onze backoffice, via het contactformulier die u op onze contactpagina kunt vinden. Klik hier voor de contactpagina: Contactpagina[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_position=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-tape” add_icon=”true” title=”Ik wil een product retourneren, hoe kan ik dat doen?” tab_id=”section7″][vc_column_text]U kunt een retour aanmelden via onze retourpagina, door hier te klikken: Retourformulier

Meer informatie over retourneren en omruilen kunt u hier vinden: Retour & Omruilen pagina[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]