Bestellen
Bestellen
Wilt u producten bij ons bestellen? Dan dient u eerst een account aan te maken. Dit kunt u doen door onze formulier in te vullen: klik hier voor de formulier.
Zodra u een account hebt aangemaakt, zullen wij uw accountaanvraag reviewen. Zodra we uw accountaanvraag hebben goedgekeurd, krijgt u een email met een bevestiging. U kunt inloggen met uw gebruikersgegevens. U kunt vervolgens deze gegevens gebruiken om in te loggen op onze login pagina, die u hier kunt vinden.
Annuleren/wijzigen
Als u een product bij ons besteld, krijgt u een orderbevestiging. Heeft u nog geen orderbevestiging doorgekregen? Dan kunt u de bestelling altijd annuleren of wijzigen, door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kunt u doen door hier te klikken.
Heeft u wel een orderbevestiging binnengekregen? Dan is het niet meer mogelijk om de order te annuleren of wijzigen. We zouden u dan willen adviseren om de order aan de deur te weigeren of terug te sturen naar ons. Dit kan via het online retourformulier, die u hier kunt vinden.
Klacht
Heeft u een klacht? Bent u ergens niet tevreden over? Dan kunt u ons altijd benaderen via de klachtenpagina die u hier kunt vinden. Samen gaan we altijd op zoek naar een oplossing!
Accounts delen
Het is ten strengste verboden om een aangemaakte account op onze platform te delen met andere partijen die niet bij ons geregistreerd staan. Onze systemen zijn dusdanig ingericht dat onze beheerders van de IT-afdeling dit gemakkelijk kunnen zien. Zien we onnatuurlijke handelingen of inlogpogingen binnen uw account? Dan houden we u eerst op de hoogte en gaan we met u het gesprek aan. Mochten we zien dat dit herhaaldelijk voorkomt, dan sluiten wij uw account per direct en zullen er juridische stappen ondernomen worden.